Postup při zpracování zahradního projektu
1
První schůzka s klientem probíhá vždy přímo na jeho zahradě. Popovídáme si o jeho představách a požadavcích na vzhled a užívání zahrady, probereme rozpočet a způsob následného založení. Je vždy dobré, když je v této první fázi přítomna celá rodina, která zahradu bude užívat. Každý by měl mít možnost vyjádřit se k tomu, jak tento prostor vnímá a jak si představuje svůj pobyt v zahradě v budoucích letech. Tato schůzka zabere min. 2 hodiny, prosím, počítejte s tím.
2
V návrhu jsou zohledňovány aspekty jako je poloha zahrady, půdní podmínky, okolní stavby a zahrady, architektura domu.. Je dobré si připravit všechny plány, které se k pozemku vztahují, ať už jsou to plány domu, situační plány, technické plány inženýrských sítí, polohopis a výškopis u svažitých pozemků. Pokud bude za potřebí dodatečné vypracování polohopisu a výškopisu, řeší se samostatně s geodetem.
3
Po zaplacení zálohy 50% se vytváří koncept. Ten je klientovi představen ve formě vizualizací. V této fázi s klientem ladíme a pilujeme detaily a představy o vzhledu budoucí zahrady. Všechny změny jsou zapracovány do vizualizací i do animace 3D průchodu zahradou. Prezentace probíhá elektronicky, lze se také domluvit na druhé schůzce a osobní prezentaci.
4
Po odsouhlasení výsledné podoby studie jsou připraveny všechny potřebné plány, které klient obdrží v tištěné i elektronické podobě po obdržení doplatku dohodnuté ceny.
Celý proces vypracování návrhu, od oslovení až po předání plánů, může trvat pár týdnů, ale i několik měsíců. Ovlivňuje ho nejen naše kapacita, ale i doložení, nebo vytvoření potřebných podkladů pro tvorbu zahradního návrhu. Plánujte tedy vaší zahradu s dostatečným předstihem.